Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 19 рок. 1 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • менеджер зі збуту ПП "Оконич" <p>•Робота з клієнтами – прийом і обробка вхідних дзвінків, консультації про продукти і послуги компанії, складання кошторисної документації, супровід до моменту надання послуг, контроль якості, підтримка після продажу та заохочення до нових замовлень, робота з запереченнями<br />•Ведення і підтримка клієнтської бази<br />•Документообіг — рахунки, договори, акти, звіти тощо<br />•Підготовка документів та участь в тендерах (комерційні торги, держзакупівлі)<br />•Робота з сайтом компанії, наповнення контенту у соціальній мережі (ФБ)<br />•Забезпечення мінімізації витрат у роботі<br />•Навчання нових співробітників</p>
    <p>•Організація поставок необхідних товарів для життєдіяльності офісу</p><p></p>
  • Інженер з проектування кошторисної роботи ТОВ "Забудовник" <p>• Прийом, реєстрація, обробка службової кореспонденції, формування внутрішніх звітів для керівництва<br />• Аналіз господарської діяльності організації<br />• Складання договорів підряду і субпідряду, актів виконаних робіт<br />• Оперативне виконання задач від керівництва</p>
  • Менеджер, помічник бухгалтера ТОВ "Квадротех" <p>• Робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні)<br />• Ведення документообігу з контрагентами<br />• Обслуговування і консультування клієнтів<br />• Кадрове діловодство - ведення табелю робочого часу, особових карток, оформлення звітів, наказів і призначень співробітникам<br />• Контроль виконання послуг кур’єрських служб і пошти</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: