Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Помощник IT Recruiter (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 14 рок. 0 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Фахівець з публічних закупівель Житомирська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 20 Житомирської міської ради <p>Вже 5 років займаюсь підготовкою та проведенням публічних закупівель та тендерних торгів. Почала у 2017 році за сумісництвом на попередньому місці роботи</p>
  • Практичний психолог Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 м.Житомира
  • Адміністратор Салон краси “Кокетка” <p>Робота з базою даних клієнтів;<br />запис, прийом клієнтів;<br />надання необхідної інформації про послуги салону;<br />проведення розрахунків з клієнтами;<br />організація реклами салону в мережі Інтернет та інформаційних довідниках;<br />робота з персоналом (обов'язки кадровика з пошуку та адаптації).</p>
  • Менеджер по персоналу Крафтсміт <p>пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);</p>
    <p>ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення співробітників);</p>
    <p>проведення атестації персоналу;</p>
    <p>ведення особових справ працівників;</p>
    <p>розробка штатного розкладу;</p>
    <p>ведення графіка відпусток співробітників;</p>
    <p>розробка посадових інструкцій.</p>
  • Керуючий регіонального представництва TeleTRADE-DJ <p>управління розвитком регіону, стратегічне планування;</p>
    <p>моніторинг ринку, конкурентний аналіз;</p>
    <p>проведення переговорів з VIP-клієнтами;</p>
    <p>фінансовий контроль;</p>
    <p>розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;</p>
    <p>підготовка і проведення конференцій</p>
    <p>підбір і навчання персоналу.</p>
    <p>У підпорядкуванні - 20 осіб.</p>
  • Менеджер по роботі з клієнтами TeleTRADE-DJ <p>Консультування клієнтів по продуктам компанії;</p>
    <p>проведення презентацій продуктів фізичним і юридичним особам;</p>
    <p>самостійний пошук клієнтів;</p>
    <p>проведення семінарів, лекцій та практичних занять;</p>
    <p>навчання клієнтів основам роботи на міжнародних фінансових ринках.</p>
  • Менеджер по персоналу СПДФО «Гладкий А.Г.» <p>пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення інтерв'ю, співбесід, ведення бази даних);</p>
    <p>ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення співробітників);</p>
    <p>проведення атестації персоналу;</p>
    <p>підготовка та проведення тренінгів для співробітників;</p>
    <p>ведення особових справ працівників;</p>
    <p>розробка штатного розкладу, ведення графіка відпусток співробітників;</p>
    <p>розробка посадових інструкцій.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: