Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Менеджер з продажу, менеджер проекту (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 12 рок. 1 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • СПЕЦІАЛІСТ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (КОМПЛЕКСНОГО ПРОДАЖУ) Помічник директора ТОВ Епіцентр К <p>Результат за 1,5 роки: </p>
    <p>Точка А: виграш тендерів/міс на 50-100 тис грн, точка Б: виграш і ведення тендерів від 2 до 30 млн грн. Обов'язки:</p>
    <p> Робота в CRM, документообіг, електронний документообіг (Вчасно.ЕДО, Deals) </p>
    <p>Залучення і ведення переговорів з новими замовниками </p>
    <p>Моніторинг та підбір тендерів, що відповідають діяльності компанії </p>
    <p>Подача заявок на участь в державних та комерційних закупівлях </p>
    <p>Робота з документацією та ЕЦП: збір, оформлення, завантаження </p>
    <p>Контроль підбору товару та прорахунок вартості товару для виходу на торги </p>
    <p>Проведення аукціонів </p>
    <p>Комунікація з клієнтами, консультації, переговори. </p>
    <p>Підготовка та збір пакета документів тендерної пропозиції й документів для підписання договорів </p>
    <p>Комунікація з постачальниками </p>
    <p>Координація та контроль процесу замовлення, відвантаження і доставки товару </p>
    <p>Контроль за своєчасне підписання видаткових накладних та реєстрацію податкових. </p>
    <p>Вирішення та усунення форс-мажорних ситуацій</p>
  • Секретар секретаріату власника компанії (центральний офіс) ТОВ Епіцентр К <p>- прийом телефонних дзвінків<br />- документообіг<br />- робота з SRM програмами<br />- отримання/відправка, реєстрація та розподілення кореспонденції<br />- виконання адміністративної роботи<br />- координація процесів роботи в офісі<br />- виконання завдать керівництва</p>
  • Персональний асистент Генерального директора (Максима Бахматова) ВДНГ <p>Планування робочого дня керівника;<br />організація та участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.<br />складання таймингу щодо організації проведення співбесід підбору персоналу для підприємства (150 осіб за три дні).<br />здійснення короткочасних службових відряджень за вказівкою керівника для вирішення окремих питань;<br />підтримка ефективності роботи офісу у відсутність керівника;<br />підготовка репортів за результатами виконаної роботи;<br />бронюваня отелів, Ж/Д та авіа квитків;<br />оформлення віз (британська, американська);<br />організація і підготовка стендів до найбільшої офлайн конференції в Україні – Iforum-2016, 2017рр.;<br />Progect manager будівництва адміністративного корпусу ВДНГ та ковозвркінгу ВДНГ tech;<br />планування і підрахунок бюджету окремих робіт на підприємстві;<br />документообіг (розгляд, контроль і підготовка поступаючої кореспонденції до керівника) ;<br />організація прийомів відвідувачів;<br />координація і контроль робочих груп, постановка задач і звітність;<br />замовлення кур'єрської доставки;<br />організація та проведення новорічного корпоративу підприємства.<br />виконання особистих завдань керівника.</p>
  • CEO’s Personal Assistant Простір «mOre» <p>• Координація та участь в усіх процесах створення mОre space(контроль за договором оренди приміщення, пошук і підбір підрядників по дизайну, архітектурі, будівництва, контроль за виконанням робіт і дедлайнів)<br />• Проведення ділових зустрічей;<br />• Ведення документообігу;<br />• Координатор в процесі будівництва;<br />• Касир, ведення обліку фінансів компанії;<br />• Організація та супровід заходів (event-manager)<br />• Виконання службових та особистих задач керівника</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Менеджер з продажу, менеджер проекту







Jobs.ua рекомендує переглянути: