Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Спеціаліст з фінансів (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Н а т а л і я  З а х а р ч е н ко</strong></p>
    <p><strong></strong></p>
    <p><strong>фінансовий менеджер в неприбуткову організацію, яка співпрацює з міжнародними донорами (якщо офіс, гібрід, то на лівому березі Києва)</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Про мене</strong></p>
    <p>Я відповідальна, швидко навчаюсь,гнучка та адаптивна.Організованість, синтез логічного творчого мислення, здатність виконувати кілька завдання одночасно, ефективно розставляти пріоритети та дотримуватися термінів без шкоди для якості. Швидко приймаю обґрунтовані рішення. Завдяки відмінному</p>
    <p>спілкуванню, розумію завдання, ставить керівництво, створюю міцні робочі стосунки в команді.<br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Професійні навички</strong></p>
    <p>Бухгалтерський, податковий, управлінський</p>
    <p>оперативний обліки та звітні</p>
    <p>Mc Office, Slack, Trello, 1С 7 та 8</p>
    <p>Онлайн Банкінг</p>
    <p>Фінансовий менеджмент</p>
    <p>Грошові потоки</p>
    <p>План та аналіз</p>
    <p>Тайм-менеджмент</p>
    <p>Втілення автоматизації обліку та управління<strong><br /></strong><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Мови</strong></p>
    <p>Українська рідна</p>
    <p>English B1</p>
    <p></p>
    <p><strong>Професійний досвід</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>2025-2020</strong> </p>
    <p>Перерва для саморозвитку та створення власних проектів (м. Київ) проведення понад 200+ індивідуальних та групових фінансових консульта коучингу, трансформаційних ігор (фінанси, ресурси), майстер-класів учасників з 10 країн. В результаті вони підвищили фінансову грамотність, доходи, реалізували плани та бажання навчання та проходження курсів з аудиту, фінансів, англійської мови, тренінги особистого росту</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2020-2002</strong></p>
    <p><strong>Заступник директора з фінансово-правових питань, головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, начальник відділу розрахунків, бухгалтер групи компаній ЗЗБК №1 (м. Київ)</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Звітність перед акціонерами по компаніям, договорам, проектам, видам робіт, замовникам, матеріально- відповідальним особам, номенклатурі, статтям витрат. Дана аналітика збільшила прибуток на 10-30% за останні 5-7років моєї роботи</p>
    <p></p>
    <p>Навчено та знайдено 15 працівників бухгалтерії та фінансово-правового відділу</p>
    <p><br /></p>
    <p>Під час відсутності оборотних коштів, особисто вела продаж понад 500 квартир на 6,1 млн доларів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Для зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості , організувала переуступки/переведення боргів понад 73 млн грн</p>
    <p><br /></p>
    <p>запропонувала та здійснила перехід на нову програму автоматизації 8 версії з більш розширеними можливостям</p>
    <p><br /></p>
    <p>Після налагодження стабільного бухгалтерського обліку та додавання нових обов’язків: автоматизація управлінського та оперативного обліку, контроль та супровід юридичних процесів, отримала посаду заступника директора фінансово-правових питань</p>
    <p><br /></p>
    <p>організація, облік, контроль, аналіз, звітність 2 субпідрядних та 1 генпідрядної компаній великого платника податків 650+ співробітників. Компанією збудовано мільйони квадратних метрів житла для найбільших Замовників м.Києва та країни, брали участь у соціальних проектах: Центр серця та Олімпійський стадіон</p>
    <p><br /></p>
    <p>Успішно пройшла 75+ перевірок контролюючих органів</p>
    <p><br /></p>
    <p>отримала посаду головного бухгалтера 3 новостворених будівельних компаній: займалася юридичним створенням, відкриттям банківських рахунків, запропонувала та впровадила спеціалізовану програму</p>
    <p>автоматизації бухгалтерського обліку будівництва 1С 7.7 Підрядник, знайшла співробітників в бухгалтерію, ведення бухгалтерського та податкового обліків</p>
    <p><br /></p>
    <p>адаптувалася до нової діяльності, вивчила бухгалтерський та податкові обліки на небюджетному підприємстві та швидко пішла на підвищення</p>
    <p>кар'єри</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>2002-1995</strong><br /></p>
    <p><strong>Головний бухгалтер управління культури облдержадміністрації, бухгалтер підпорядкованих організацій управління, неприбуткових організацій ( м.Херсон)</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>організація та ведення бухгалтерського обліку апарату, фінансування 16 підпорядкованих</p>
    <p>установ за кошторисом через установи Державного казначейства України, приймання, перевірка звітності підпорядкованих установ, складання та подання звітності, надання методичної допомоги головним бухгалтерам підпорядкованих закладів культури.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Впровадження автоматизації звітності та перехід від паперових розрахунків до Банкклієнт «Мережа», що підвищило оперативність фінансування та здачі-прийому звітності</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>сертифікат про закінчення курсу Аудитор відзнакою від Prometheus, Ernst &amp; Young (EY) USAID (2024)</p>
    <p><strong>аудитор</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>підвищення кваліфікації в Київській держ.академії керівних кадрів культури і мистецтв Міністерстві культури і мистецтв України (2002)</p>
    <p><strong>головний бухгалтер закладів культури</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Міжнародний університет бізнесу та права (1995 2000)</p>
    <p><strong>спеціаліст з фінансів</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Херсонське вище професійне училище (1994-1995)</p>
    <p><strong>бухгалтер бюджетних установ</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>
    </p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Рекомендації</strong></p>
    <p>керівник і власник групи компаній ЗЗБК№1 Сергій Алексеєв </p>
    <p></p>
    <p>нагороджена подякою Київського міського голови за професіоналізм та від власника г</p>
    <p>компаній за багаторічну успішну співпрацю</p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Спеціаліст з фінансів







    Jobs.ua рекомендує переглянути: