Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!
<p>Резюме надане на трьох мовах: українська, англійська, російська.</p>
<p>Резюме від 05.11.2024 на українській мові</p>
<p><strong>Парфененко</strong><strong> Юл</strong><strong>і</strong><strong>я </strong><strong>Олександрівна </strong> </p>
<p><strong>Дата </strong><strong>народження</strong><strong>: 7 </strong><strong> березня</strong><strong> 1981 </strong></p>
<p><strong>Рег</strong><strong>іон</strong><strong>: Ки</strong><strong>їв</strong></p>
<p><strong>Контактна </strong><strong>інформація</strong></p>
<p><strong>М</strong><strong>ісце проживання</strong><strong>: </strong><strong>м. Київ</strong></p>
<p><strong>Телефон: </strong><strong>+38</strong> <strong>(095)</strong> <strong>414</strong> <strong>82</strong> <strong>73</strong></p>
<p><strong>Эл. почта: </strong><strong>yuliyah</strong><strong>0381@</strong><strong>gmail</strong><strong>.</strong><strong>com</strong></p>
<p><strong>ПОСАДИ</strong><strong>: перекладач з англійської мови, менеджер перекладачів, клієнт-менеджер</strong></p>
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ:</strong></p>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Переклад документації різних сфер діяльності 1998-200</strong><strong>2</strong><strong> р.;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Перекладач у шлюбних агенціях з 2004 по 2008 р.;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Директор-власниця шлюбної агенції</strong><strong> з 2008 по 2020 р.:</strong></li></ul>
<p><strong>ОБОВ’ЯЗКИ:</strong></p>
<p><strong>- Налаштування процесу по даній діяльності;</strong></p>
<p><strong>- Пошук клієнтів;</strong></p>
<p><strong>- Підбір та навчання персоналу;</strong></p>
<p><strong>- Контроль за якістю виконання наданих задач;</strong></p>
<p><strong>- Виконання квартальної та річної звітності.</strong></p>
<p><strong>Маю документи на відкрите ФЛП 3-ої групи КВЕД 96.09 (надання інших індивідуальних послуг) з 2011 по сьогоднішній час;</strong></p>
<p> Самостійно подаю звіти у податкову.</p>
<p> - <strong>Клієнт-менеджер</strong><strong> в шлюбній агенції з 06.2020 по 09.2020.</strong></p>
<p><strong> ОБОВ’ЯЗКИ:</strong></p>
<p> - комунікаційна робота з клієнтами;</p>
<p> - отримання актуальних даних клієнтів;</p>
<p> - робота в CRM системі;</p>
<p> - співпраця з перекладачами;</p>
<p> - виконання запитів перекладачів та клієнтів;</p>
<p> - відповідь на вхідні дзвінки.</p>
<p><strong>- </strong><strong>Менеджер перекладачів</strong><strong> з 09.2022 до 08.2023</strong><strong>;</strong></p>
<p> <strong>ОБОВ’ЯЗКИ:</strong></p>
<p> - навчання перекладачів;</p>
<p> - контроль за виконанням поставлених задач;</p>
<p> - створення графіків робочих та вихідних днів;</p>
<p> - постійна підтримка та надання необхідних рекомендацій для отримання </p>
<p> результатів KPI.</p>
<p><strong>Навички</strong><strong>:</strong></p>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Вільно спілкуюсь розмовною англійською мовою, частково, французькою;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Грамотна письмова англійська, французька та українська мови;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Супровід та переклад на приватних зустрічах, телефонних розмов;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Робота з персоналом;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Просування ідей для досягнення </strong><strong>KPI</strong><strong>;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Допомога перекладачам у оволодінні новою сферою діяльності;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Контроль за виконанням поставлених задач;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Супровід професійних фотосесій, </strong><strong>make</strong> <strong>up</strong><strong>, та </strong>look <strong>підбір;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Психологічно-комунікаційна робота з клієнтами з Україні та з закордону щодо їх особистого пошуку;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Пошук та підбір потенційних партнерів та клієнтів онлайн;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Розташування анкет клієнток на дейтинг платформах;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Пошук нових платформ з метою повного виконання запитів клієнтів, з врахуванням їх особистих побажань.</strong></li></ul>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><strong>Ліцей іноземних мов</strong> <strong>(4 </strong><strong>роки навчаняі</strong><strong>)</strong><strong>, спеціалізація - </strong>первинна французька мова, друга англійська мова.</p>
<p><strong>Нагородження за 1 місця у міських та регіональних Олімпіадах з 1995 по 1998 роки, та 3-го місця у республіканській Олімпіаді 1996 р. з французької мови.</strong></p>
<p><strong>Вища – спеціаліст-філолог англійська мова, в період з 2002-2007 р.</strong></p>
<p>ЛНП Ун<strong>іверситет</strong> <strong>ім</strong><strong>. Т.Г. Шевченко</strong><strong>.</strong></p>
<p>Пере<strong>кладач з правом викладання.</strong></p>
<p><strong>Додаткове навчання:</strong></p>
<p><strong>Green</strong> <strong>Forest</strong> <strong>(англійська мова) 6 місяців.</strong></p>
<p><strong>Busuu</strong> <strong>(французька мова) 3 місяці.</strong></p>
<p><strong>Професійні навики:</strong></p>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Активний користувач ПК;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Microsoft Office</strong><strong>;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>CRM programs</strong><strong>;</strong></li></ul>
<ul><li><strong>- </strong><strong>Програми групи </strong><strong>Adobe</strong><strong>.</strong></li></ul>
<p><strong>В</strong><strong>олодіння мовами:</strong></p>
<p><strong>Англійська – </strong><strong>Intermediate</strong></p>
<p>Франц<strong>узька – </strong><strong>A</strong><strong>1</strong><strong>-</strong><strong>A</strong><strong>2</strong></p>
<p><strong>Українська </strong>- вільно</p>
<p><strong>До</strong><strong>даткова інформація:</strong></p>
<p><strong>Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, маю організаторські здібності, швидко навчаюсь, позитивна та ініціативна. </strong></p>
<p><strong>CV from 2024/11/05 in English</strong></p>
<p><strong>Parfenenko Yulia Oleksandrivna</strong></p>
<p><strong>Date of Birth: 1981/03/07</strong></p>
<p><strong>Region: Kyiv</strong></p>
<p><strong>Contact information</strong></p>
<p><strong>Place of living: Kyiv, Ukraine</strong></p>
<p><strong>Phone number: +380954148273</strong></p>
<p><strong>E-mail: yuliyah0381@gmail.com</strong></p>
<p><strong>POSITIONS</strong><strong>: English translation, manager of translators, client-manager.</strong></p>
<p><strong>EXPERIENCE</strong><strong>:</strong></p>
<p>- Translation of documentation of different fields of activity from 1998-2002;</p>
<p>- Translator in dating agencies from 2004 till 2008;</p>
<p>- <strong>Director and owner of a dating agency</strong> from 2008 till 2020:</p>
<p><strong> DUTIES:</strong></p>
<p> - Setting up the activity process;</p>
<p> - Search for customers;</p>
<p> - Staff recruitment and training;</p>
<p> - Quality control of the execution of the provided tasks;</p>
<p> - Completing of quarterly and annual reporting.</p>
<p> I'm registered as a Private Entrepreneur, I pay taxes so far, and report on my own.</p>
<p>- <strong>Client manager</strong> of the dating agency from 2020/06 till 2020/09;</p>
<p><strong> DUTIES:</strong></p>
<p> - Communication and providing of the necessary information to the clients; </p>
<p> - Getting current customer data;</p>
<p> - Work in the CRM system;</p>
<p> - Cooperation with translators;</p>
<p> - Query execution from translators and clients;</p>
<p> - Accepting incoming calls.</p>
<p>- <strong>Manager of translators</strong> from 2022/09 till 2023/08;</p>
<p> <strong>DUTIES:</strong></p>
<p> - Training of translators;</p>
<p> - Quality control of the execution of the provided tasks;</p>
<p> - Create graphs of working and free days;</p>
<p> - Support and providing of the necessary recommendations and ideas for getting KPI’s results.</p>
<p><strong>Skills</strong><strong>:</strong></p>
<p>- I'm fluent in English and partially in French languages;</p>
<p>- I'm well literate in writing English, Ukrainian, and French;</p>
<p>- Assistance and translating during private meetings, phone conversations;</p>
<p>- Work with staff;</p>
<p>- Promoting ideas to achieve KPI;</p>
<p>- Assistance to translators in mastering a new field of activity;</p>
<p>- Quality control of the execution of the provided tasks;</p>
<p>- Organization and realization of professional photo sessions, makeup, also, creating a look: clothes, shoes, accessorizes;</p>
<p>- Psychological and communicative support of Ukrainian and foreign customers in the search; </p>
<p>- Search of potential partners and customers online;</p>
<p>- Registration customers’ profiles on different dating platforms;</p>
<p>- Search and research of new Internet platforms with the purpose to complete customers’ requests, counting their own preferences.</p>
<p><strong>Education:</strong></p>
<ul><li>Lyceum of foreign languages from 1994 till 1998. The main language was French, and the second one was English. I took a part in competitions and got first places on local, regional, and the third place on Republican competitions of French;</li><li>National Pedagogical University of T. Shevchenko in Luhansk, faculty of foreign languages, profession - a translator with a right to work as a teacher, Years of study – from 2002 till 2007. The grade is specialist.</li><li></li><li><strong>Additional education:</strong></li><li></li><li>Green Forest, English language, 6 months;</li><li>Busuu, French language, 3 months.</li></ul>
<p><strong>Professional skills</strong><strong>:</strong></p>
<ul><li>An active user of PC;</li><li>Microsoft Office;</li><li>CRM programs;</li><li>Adobe programs.</li></ul>
<p><strong>Languages:</strong></p>
<ul><li>English – Intermediate;</li><li>French – A1;</li><li>Russian and Ukrainian – fluent.</li></ul>
<p><strong>Additional information:</strong></p>
<p>I can describe myself as a purposeful, responsible, and sociable person. I have capacities to organize, initiate, and lead the staff. I’m an optimist with a positive and energic lifestyle. </p>
<p>Резюме от 05.11.2024 на русском языке.</p>
<p><strong>Парфененко Юлия Александровна</strong></p>
<p><strong>Дата рождения: 7 марта 1981</strong></p>
<p><strong>Регион: Киев</strong></p>
<p><strong>Контактная информация</strong></p>
<p><strong>Место проживания: Киев</strong></p>
<p><strong>Телефон: +380954148273</strong></p>
<p><strong>Эл. почта: </strong><strong>yuliyah0381@gmail.com</strong></p>
<p><strong>ДОЛЖНОСТИ: </strong><strong>переводчик английского языка, менеджер переводчиков, клиент-менеджер.</strong></p>
<p><strong>Опыт работы:</strong></p>
<p>- Переводчик документации из разных сфер деятельности с 1998 – 2002 г.;</p>
<p>- Переводчик в брачных агентствах с 2004 по 2008 г.;</p>
<p>- <strong>Директор-собственница брачного агентства</strong> с 2008 по 2020 г.:</p>
<p> <strong>ОБЯЗАННОСТИ:</strong></p>
<p> - Организация процесса по данной деятельности;</p>
<p> - Поиск клиентов;</p>
<p> - Подбор и обучение персонала;</p>
<p> - Контроль за качеством выполнения поставленных задач;</p>
<p> - Ежеквартальная и ежегодная отчетность.</p>
<p>Есть документы и открыт ФОП 3-ей группы КВЕД 96.09. Самостоятельно подаю отчеты.</p>
<p>- <strong>Клиент-менеджер </strong>в брачном агентстве с 06.2020 по 09.2020.</p>
<p> <strong>ОБЯЗАННОСТИ:</strong></p>
<p> - коммуникация с клиентами;</p>
<p> - обновление актуальных данных клиентов;</p>
<p> - работа в CRM системе;</p>
<p> - сотрудничество с переводчиками;</p>
<p> - выполнение запрсоов переводчиков и клиентов;</p>
<p> - прием входящих звонков.</p>
<p>- <strong>Менеджер переводчиков</strong>
с 09.2022 по 08.2023.</p>
<p><strong> ОБЯЗАННОСТИ</strong>:</p>
<p> - обучение переводчиков;</p>
<p> - контроль за исполнением поставленных задач;</p>
<p> - заполнение графиков выходных и рабочих дней;</p>
<p> - постоянная поддержка и предоставление необходимый рекомендаций для </p>
<p> достижения результатов KPI.</p>
<p><strong>Умения:</strong></p>
<p><strong>-</strong> Свободный разговорный английский, и частично, французский языки;</p>
<p>- Грамотный письменный английский, русский, французский и украинский языки;</p>
<p>- Сопровождение и перевод на частных встречах и телефонных разговоров;</p>
<p>- Работа с персоналом;</p>
<p>- Продвижение идей для достижения KPI;</p>
<p>- Помощь переводчикам в процессе овладения новой сферы деятельности;</p>
<p>- Контроль за исполнением поставленных задач;</p>
<p>- Сопровождение профессиональных фотосессий, make up и look подбор;</p>
<p>- Психологически-коммуникативная работа с клиентами из Украины и </p>
<p>из-за рубежа касательно их личного;</p>
<p>- Поиск и подбор потенциальных партнеров и клиентов онлайн;</p>
<p>- Размещение анкета клиенток на дейтинг платформах;</p>
<p>- Поиск новых платформ с целью полного закрытия запросов клиентов, с учетом их личных пожеланий.</p>
<p><strong>Образование:</strong></p>
<p>- Лицей иностранных языков с 1994 по 1998. Основной язык изучения был французский, второй язык изучения был английский. Принимала участие в Олимпиадах по французскому языку в городских, областных, занимая 1-ые и 2-ые места, а также, в Республиканской, заняла 3 место.</p>
<p>- Высшее образование – Университет им. Т.Г. Шевченко г. Луганска, Романо-германская филология, специалист-филолог, переводчик английского языка с правом преподавания. Период обучения с 2002 по 2007 г.</p>
<p><strong>Дополнительное</strong> <strong>обучение</strong><strong>:</strong></p>
<p>- Green Forest – английский язык, 6 месяцев:</p>
<p>- Busuu – французский язык, 3 месяца.</p>
<p><strong>Профессиональные навыки:</strong></p>
<p>- Активный пользователь ПК;</p>
<p>- <strong>Microsoft Office</strong>;</p>
<p>- <strong>CRM programs</strong>;</p>
<p>- Программы группы Adobe.</p>
<p><strong>Владение языками:</strong></p>
<p>- Английский язык – <strong>Intermediate</strong><strong>, продолжаю обучение;</strong></p>
<p>- Французский язык – А1<strong>, </strong><strong>продолжаю обучение;</strong></p>
<p>- Русский. Украинский – свободный.</p>
<p><strong>Дополнительная информация:</strong></p>
<p>Целеустремленная, ответственная, коммуникабельная, имею организаторские способности, быстро обучаюсь, оптимистичная и инициативная.</p>