Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Офіс-менеджер, помічник керівника (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Освіта</p>
    <p>Львівський державний університет внутрішніх справ</p>
    <p>Практична психологія, Львів</p>
    <p>вища, з 2008 по 2014(6 років)</p>
    <p><br /></p>
    <p>Англійська — середній<br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>Досвід:</p>
    <p>Офіс-менеджер з 01.2024 по 03.2024 (2 місяці)<br />British Builders, </p>
    <p>Спілкування з нашими субпідрядниками, щоб тримати їх в курсі подій;<br />Працювала у CRM системі Eworks;<br />Загальні адміністративні обов’язки.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Продавець-касир з 03.2022 по 05.2022 (2 місяці)<br />Шоколадний бутік, </p>
    <p>Робота на касі;<br />- Консультація клієнтів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Продавець-консультант</p>
    <p>з 12.2019 по 02.2022 (2 роки 2 місяці)<br />L-club, </p>
    <p>Створення сторінки інстаграм та групи в вайбері для реалізації продукції;<br />Оформлення замовлень клієнтів та відправка.<br />Робота на дому під час декретної відпустки.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Касир торгового залу з 06.2012 по 09.2017 (5 років 3 місяці)<br />Фокстрот, Львів </p>
    <p>Розрахунок клієнтів на касі;<br />-Оформлення кредитів та предоплат;<br />-Оформлення доставок на зовнішні та внутрішні перевезення;<br />-Повернення та списання товару;<br />-Інвентеризація місячна та річна;<br />Виконання своїх обов'язків на високому рівні, тому займалась стажуванням та адаптацією нових працівників.<br />Виконувала функції старшого касира та обліківця в їхній відсутності.</p>
    <p></p>
    <p></p>
    <p>Знання і навички</p>
    <p>MS Excel MS Word Користувач ПК  MS PowerPoint 1С, Canva Сумлінність Комунікабельність Ведення документації Здатність до навчання Користувач 1С Ведення CRM Уміння працювати в режимі багатозадачності Організованість Робота з клієнтами Робота в команді Уміння користуватись оргтехнікою Саморозвиток</p>
    <p></p>
    <p>Шукаю роботу в офісі з графіком з понеділка по п'ятницю з можливістю розвитку.<br />З своєї сторони пропоную пунктуальність, стресостійкість, організованість, комунікабельна та багатозадачність.<br />Ціную командну роботу, добре комунікую з людьми.<br />Є бажання розвиватись та швидко навчаюсь новому.<br />Заміжня, є діти (є можливість залишати дітей на бабусь).<br />Є власний автомобіль</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: