Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Бухгалтер (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Дата народження: 07.10.1977<br />
    Місто: Ужгород<br /><br /></p>
    <p><strong>Панченко Галина Валеріївна</strong><br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>травень 2004р. – грудень 2006р., Центрально-Азіатский університет, факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».</p>
    <p>1998р. – 2003р., Алматинский державний університет им.Абая, факультет «Правоведние», спеціальність «Юрист».</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p>14.09.2009р.– 15.02.2010р. – Курси «Бухгалтерський облік», ТОВ «Інститут сучасних професій» м.Харків.</p>
    <p>26.02.2004р. 26.03.2004р. – Курси «Бухгалтерський облік», ЦПН «Лідер-сервіс».</p>
    <p>03.11.2023р. – Курси Курси немецької мови В2, м.Берлин.</p>
    <p>06.06.2023р.- Сертифікат В1 Курси немецької мови, м.Берлин.<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід</strong><strong>:</strong> </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Бухгалтер </strong></p>
    <p>2010р.-січень 2024р.- ТОВ «Восток» м.Харків</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <p>Ведення ФОП;<br />
    клієнт-банк платежі;<br />
    рознесення банківських виписок;<br />
    збір/внесення первинної документації;<br />
    нарахування заробітної плати;<br />
    обмін документами в програмі Medoc;<br />
    контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост;<br />
    ведення табелю робочого часу;</p>
    <p>прийняття на роботу працівників;<br />
    робота в 1С 7.3, М.Е.Doc, електронний кабінет;<br />
    подання квартальної та річної звітності;</p>
    <p>щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel;<br />
    Фінансова звітність;<br />
    виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.</p>
    <p>
    <strong>Менеджер</strong><strong> внутрішнього супроводу продажів</strong></p>
    <p>2008р.-2009р. – ТОВ «Омега-Автопоставка» м.Харків</p>
    <p>
    <strong>Адм</strong><strong>і</strong><strong>н</strong><strong>і</strong><strong>стратор торгового зал</strong><strong>у</strong></p>
    <p>2002р. – 2007р. - ТОВ «АВС» </p>
    <p><strong>Консультант з правових питань</strong><br />
    1999р. – 2002р. ТОВ «Вибір» </p>
    <p>
    <strong>Алмал</strong><strong>і</strong><strong>нский районный суд </strong><strong>м</strong><strong>.Алматы – </strong></p>
    <p><strong>секретарь суд</strong><strong>ового</strong><strong> зас</strong><strong>ідання</strong><strong>;</strong></p>
    <p>1995р. – 1999р.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <p>– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);<br />
    – володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;<br />
    – досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;<br />
    – уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;<br />
    – досвід формування платіжних доручень і вимог;<br />
    – досвід підготовки та підписання контрактів;<br />
    – уміння працювати в команді;<br />
    – навички управління персоналом;<br />
    – навички ведення податкової звітності;<br />
    – знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.</p>
    <p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
    <p>Сімейний стан: заміжня.<br />
    Діти: так.<br />
    Можливість відряджень: ні.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: