Персонал Житомир: резюме та пошук співробітників в Житомирі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Житомирі швидко, шукаю резюме в місті Житомир.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Житомирі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Житомирі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Житомирі!

Резюме: Офис-менеджер, Администратор в офис, Продавец-консультант, Менеджер по продажам (Житомир)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Житомир
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Андрусенко Юлія</strong><strong> Анатоліївна</strong></p>
    <p>Дата народження: 06.07.1982р.</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Освіта: </strong>Чернігівський юридичний коледж, Київський національний університет внутрішніх справ. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи :</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Травень 2003р</strong>. - <strong>Державний виконавець відділу ДВС Прилуцького міського управління юстиції.</strong> </p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>Примусове виконання рішень судів та інших державних органів.</li></ul><p><strong>Січень 2006р.</strong> - <strong>Юрисконсульт </strong> <strong>ЗАТ «Маслозавод </strong> <strong>Прилуки»</strong> </p>
    <p> Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>представлення та захист інтересів підприємства в судах, правоохоронних органах, державних органах;</li><li>розробка та затвердження типових форм договорів;</li><li>ведення переговорів з контрагентами ;</li><li>оскарження дій і рішень державних органів ;</li><li>стягнення дебіторської заборгованості ;</li><li>претензійно - позовна робота.</li></ul><p><strong>Січень 2007р.</strong> - <strong>Юрисконсульт</strong> <strong>Приватна юридична фірма </strong> <strong>Центр юридичної допомоги «Дігест» </strong> </p>
    <p> Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>представлення та захист інтересів фізичних та юридичних осіб в судах, в контролюючих органах;</li><li>консультування з правових питань фізичних, юридичних осіб;</li><li>реєстрація юридичних осіб, розробка установчих документів, змін до установчих документів;</li><li>оскарження дій і рішення державних органів, а також суперечки в області застосування трудових, сімейних правовідносин.</li></ul><p><strong>Квітень 2009р. - </strong> <strong>Юрисконсульт ТОВ «Марконті» , ТОВ «Свєлар» </strong>(за сумісництвом).</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>розробка та аналіз договорів; </li><li>претензійно- позовна робота; </li><li>розробка внутрішньої документації (положення, інструкції,); </li><li>робота з реєстрацією змін в установчих документах підприємства;</li><li>ведення кадрового діловодства;</li><li>представлення та захист інтересів підприємства в судах, державних органах; </li><li>стягнення дебіторської заборгованості .</li></ul><p><strong>2013р. </strong><strong>- </strong><strong> по</strong><strong> березень 2019р </strong> <strong>Директор</strong>, <strong>юрист</strong> (за сумісництвом) <strong>ТОВ «Екопласт-Укр»</strong>.</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>представлення та захист інтересів підприємства в судах, правоохоронних органах, контролюючих органах;</li><li>- ведення кадрового діловодства; </li><li>претензійно - позовна робота; </li><li>надання юридичних консультацій працівникам підприємства;</li><li>розробка внутрішньої документації (положення, інструкції, наказів</li><li>розробка документів для реєстрації торгового знаку, сертифікатів; </li><li>проведення переговорів із замовниками, партнерами ;</li><li>фінансове планування бюджету підприємства;</li><li>укладання договорів;</li><li>контроль за виконання договірних зобов’язань; </li><li>проведення зовнішньо - економічної діяльності на підприємстві; </li><li>організація роботи щодо здійснення операцій пов’язаних з імпортом товару в Україну; </li><li>розробка внутрішньої документації;</li><li>підготовка документів для участі в тендерних закупівлях.</li></ul><p><strong>2019р. по березень 2022р</strong> <strong>контактний центр (ТОВ «БІПЕР Україна»)</strong> сфера телемаркетенгу</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <ul><li>консульація клієнтів у сфері банківських послуг, <strong>продаж банківських продуктів</strong><strong> та послуг</strong><strong> ;</strong></li><li>консультація клієнтів у сфері послуг інтернет провайдера та <strong>продаж його послуг.</strong></li></ul><p> <strong>Професійні навички:</strong></p>
    <ul><li>володію комп’ютером (MS Office, Word); </li><li>вільно працюю з клієнт банком;</li><li>знання законодавства України; </li><li>навички ведення договірної роботи;</li><li> уміння проводити переговори;</li><li>навички ведення повного правого забезпечення діяльності підприємства; </li><li>досвід комплексного юридичного супроводу діяльності підприємства.</li><li>досвід представлення інтересів клієнтів в контролюючих органах;</li><li>навички складання різних юридичних документів;</li><li>досвід колективної роботи; </li><li>досвід роботи на керівній посаді;</li><li><strong>досвід роботи у сфері продажу </strong> <strong>товарів та послуг</strong></li></ul><p><strong>ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:</strong></p>
    <p>Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, енергійна, здатна працювати в стресовій ситуації, орієнтація на досягнення поставлених цілей. </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Офис-менеджер, Администратор в офис, Продавец-консультант, Менеджер по продажам







    Jobs.ua рекомендує переглянути: